Äntligen MUSFRITT?

Så nu har jag energin att skriva igen, i måndags var det Jockes tur att bli sjuk!!! Själv har jag kännt mig rätt orkeslös... Men NU är jag gammla vanliga Linda igen;)

Ledig idag.. och idag ska jag och Char-lee nog bara vara hemma! Städa,tvätta...
När jag vinner en massa miljoner kronor.. då är det 1 jag fixar en hushållerska!!!.. Undrar vilken av karaktärerna i "Svenska Hollywoodfruar" jag blir lik?..
Vem tror ni?

JAAAAA... jag tror musjäklarna är borta..men kan det vara möjligt att det bara va 3?.. Jag har varken sett, hört eller hittat musskitar på mina saker...*Dansar segerdansen*

I Måndags va jag och körde skivstång, efter att Jag, Bella och Fia varit aningen kaxiga på Facebook där vi tyckte att Josefin skulle lägga på xtra kondition *utöver själva passet* ...Japp, där fick vi;) Vi körde spinnig efter passet, och eftersom att vi tjatat om det..kunde vi ju inte banga..Eller hur?..*puuuh..*

Ikväll ska jag träna..har inte bestämmt vad än!!???..

Soo Looong folket!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0