Anja Pärson!

ONT ONT ONT... ser när störtlopps galningarna rasar i backarna..!! FAN vad ont, jag som själv plogar nerför backarna i sakta takt.. hahahahahhah nu kommer jag ihåg en rolig sak som hände.. kan ha varit -93. Vi va med skolan i Romme och åkte slalom och en kompisarna Madde , Jag O Lolle åkte ankar liften upp.. Madde ramlade av Lolles lift och fick på något sätt tag på min... hon åkte på magen HELA vägen upp!!!! Hhhahahahhaahhaah... Det va sååå kul.. och jag va rätt rädd oxå måste jag säga, hon hade ju kunnat riva ner mig oxå!!!..

Nej nån Anja Pärson blir det aldrig av mig;)

Är sjukt trött idag...ska nog sussa nu:)

Ska bli mycket spännande och se hur det ser ut imorgon, vädermässigt! Kanske har jag taket i sängen;P

PEACE MATES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0