Lurad..??!!

Sitter i bubblet när någon ropar.. Taxin är här..?? Vaa!! hoppade *typ* ur poolen och drog på mig klänningen, wiii Norrtälje city here we come!!
Hade kanske velat sminka mig lite... eller det tänkte jag inte på just då:D

Vakten i kön sa varannan vatten * hmm undrar varför..* och när vi kom in och Jim skulle beställa sa Jocke till honom att köpa en alkoholfri till mig...Jag slurpade i mig den ovetandes ...:D

Luzia och jag och Uffe förstås dansade hela natten, såååååå kul!!

Lördagen böejade bra men allt eftersom att dagen gick blev jag sämre och sämre..tillslut hängde jag på mammas toa..!!!??? Fan att jag alldrig lär mig...;)

Vad ha ni gjort i helgen??

kramiz

Kommentarer
Postat av: Saluki*

HaHa, USH assa Lider verkligen med dig*

Din kropp protostrerar varje gång efter gårdagens festande och verkar som den kommer fortsätta strejka i hopp om att du ska ge upp vilda ute kvällar, Kämpa Emot!! FniSS

2010-08-22 @ 21:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0