Money money

Fisken står i ugnen*Varför säger man står igentligen? den ligger ju ner:D

Bokat spinning idag, Jens heter ledaren han är GRYMT bra!

Bokningsbekräftelsen har kommit, inga xtra pengar för längre resa;) like it alot!!!!!!!!

Vi har haft möte idag, alla ska få samma procent löneförhöjning eller samma summa vilket väljer man, jo har man inte högst lön som jag så tar man ju SÅKLART samma summa annars hamnar man ju ÄNNU längre ifrån dom som har mest!!!!!
Hon sa att det är hon som bestämmer vad av dessa vi ska få men faaaaan va jag går igång på sånt asså!!! Brinner av , FAAAAN!
Nej nån jävla måtta får det va asså, annars kan jag ju börja göra det liiiila som min lön är och alla med feta löner jobba mer!! Ja, om det ska va rättvist så ska det;) Feta löner mer jobb osv....:D
Nej nu får det vara sluttjatat om det!!

Nått speciellt som hänt er idag ??

Kommentarer
Postat av: Therese

Vaaa? Det har vi inte hört. Undra hur det blir.. det är ju synd om mig som tjänar pittlite om det blir procent..:/



Sen så vill jag säga att din lampa i andra inlägget är superfin!

2010-04-21 @ 21:45:23
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0