Lördag lördag..

Dagen började med att jag nästa höll på att försova mig, det har ju inte hänt sen Char-lee föddes:D
Vaknade halv 9!

Kom till loppisen o packade upp, tittade runt på dom andras bord o såg att det fanns fiiina saker, så jag passade på att shoppa ! Virkade bakverk, spagetti o köttbullar o kakor.. allt i garn hur sött som helst!
Även en nysydd mössa blev det till henne, tur att jag sålde lite själv annars hade väll Jocke strypt mig.. hahhahahha tänk själva, jag kommer dit o ska sälja betalar även 100 för bordet får inget sålt och dessutom handlar en massa hahahahhahah det skulle sett ut!

Men jag sålde för 900 iaf, en bra början!
Vi bestämmde oss för att ta skip hop skötväskan själva, kommer väll till pass under Bali resan:) Vill ju ha minst 800 för den annars är det ju inte värt att sälja den, så då tar vi den själva :D

40-års partaj på kvällen i Älvsjö, vi fick italiensk mat och 3 olika sorters tårtor, gissa om jag åt;)
Undrar hur många bitar det blev... skyllde på Char-lee några gånger*tycker att det ÄR tillåtet när man klämt ut dom:)*
Gott va det iaf!

Undrar vad vi ska hitta på idag...
Tror nog att jag måste tvätta lite, ja man kan ju inte ha roligt jämt!

Vad ska ni hitta på?
Garn bakverken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0