Crazy girl naked...

Satt och kollade in mina konton nyss och såg att jag INTE fått in pengarna från Ving!! Tur att jag märkte, hmmm ska nog ringa imorgon och fråga vad som står på *försöker ni sno mina pengar IDIOTER ;)??*

Freddan har varit här och visat bilder från sin förlovning i Marocko, såg hääärligt ut! *Förutom ormjävlarna runt halsen da:D*
Ska minsann lära Samira ett och annat! "crazy girl naked on the street drinking champange :D" Hur skön kommentar är inte det? Hon är nämligen muslim och inte van med lättklädda damer som jag! *hon har kollat in mina kort på facebook* :D
Men så snart hon landar i Juli lär hon märka hur vi ser ut här...stackarn;)

Jobbhelg så det kommer somvanligt att bli sämre uppdatering då, men ska försöka slänga in 1 om dagen iaf!

Slick bakom örat!

Crazy naked girl:D


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack sötnos :)

2010-04-24 @ 09:26:21
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0