Banana *ohlala*

spyfärdig och snurrig tog jag mig ut ur spinninglokale...det va skönt att det snöade *tänk att det kommer från mig:D* så jag blev svalkad!!
But that´s the way I do it;)

Alltid när jag mumsar bananas tänker jag på " gainomax" reklamen, don´t eat my bananas :) Heheheh tycker den e kul, eller ganska sorglig faktiskt hehehehehehe!
Blödig som tusan, kan inte läsa om djurplågeri eller hemskheter med barn...då börjar jag grina:) JA , det är SANT!
Blev ännu värre när jag fick barn, herregud!!! När man tittar på Rickylake *fanns förr för er som inte vet* och någon snäll person donerade pengar lipade jag på som tusan hahahhhahaahhah, sjukt!

Nu är det dax för ytterliggare en banana;)
God kväll gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0