Wiiii PULKA!

Kimmen tog hand om Char-lee idag när jag hade handledning, när jag kom satt hon på 1 stol och mumsade falukorvsmackor med ketschup, Kim berättade att hon hade varit tyst nästan hela tiden...*skönt, undrar va hans knep va?* :D

Tog med mig Kim och Char-lee till Konsum och köpte lite mat, stuvadpotatis och krysskorvar mumsade vi idag.
Eftersom att det kommit såå mycket snö idag va vi ju bara "tvungna" att köpa en pulka, en cerisros liite pulka som "ropade" på Char-lee*tyyyp*
Vi skyndade oss hem och sen sprang vi*eller jag* runt i det underbara vinterlandet! Char-lee skrek av glädje.. det va värt allt svett.. puuh!

Och SÅKLART när jag skulle sätta upp pepparkaksmondulen gick fanstyget SÖNDER!!!!!.. Så jag åt upp alltihopa!..

Så här ser man ut när man mumsat falukorvsmackor med ketschupBarnvaktenHittade Zammie mössa.. måste ju prova!sååå kuuul!En bild på skitpepparkaksförpackningen!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Limma!!

2009-12-15 @ 20:26:49
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Veromica

söta char-lee!!! Ser underbart ut att bli dragen i pulka:) De va ju några år och kilo sen någon orkade kånka runt på mig:) Tindra ska få en pulka idag som hunden Rocco ska få da runt på:) Spännande!

2009-12-16 @ 08:22:22
Postat av: annika

hon e sååå fin C ser kul ut m pulkan! :)

2009-12-17 @ 09:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0