What to wear?

Ska som alla andra gå ut och ha SÅÅÅ kul på juldagen!!*blåser i partygrejen* Vet bara inte vad jag ska ha på mig!? Har en bild i huvudet på en RÖD liiten blåsa, men vet att jag inte "får" låsa mig vid bara den tanken .. Hittar därför INGEN röd klänning..*fin iaf*

Hittade den här, tycker den e snygg, kanske liite gardinvarning eller?



Den här e supersöt, men kanske lite föör snäll?

Den här då? Eller ..??


Alla klänningar är från HM, ska försöka ta mig en shoppingtur UTAN barn, hinner inte prova annars.. Char-lee har ännu inte förstått att LIVET ÄR SHOPPING!.. *snart så med, liiite "hjärntvätt" bara liiite*


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha ja det ligger något i det du skriver;)

2009-12-12 @ 00:04:37
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0