*tattaaaa*

Då är pepparkakshuset ihopsatt...såg att min kära syster tagit FEL kristyr!!.. Sabotage?..
Ska köpa ny imorgon.. jag vet jag vet man kan ju göra egen.. men herreguud.. Liiite slappt i julrutschen vill jag ju ha;)

Idag känns det som att jag inte hunnit med någonting.. skulle köpt golvfärg, men det hade jag totalt glömt bort.. kom till Friskis och trodde att skivstången hade juluppehåll.. men det hade det visst inte...tyckte Hasse sa förra veckan att det va sista gången.. men men.. förvirrad som nog bara jag kan va gick jag glatt in..trodde först att jag tagit fel på tiden eftersom att jympan var i full gång:D

Imorgon ska jag på jullunch med jobbet.. ska bli GOTT!.. Har nog bestämmt mig för mina snygga nya skor som jag ju inte använt ÄN och dom najsiga lacktajtsen.. måste man ha något på övredelen?.. *hahahha tänk om man kunde klippa av halva* liiite trött känner ja mig nu! Ska ta en skön dusch och tvätta mitt hår med schampoo.. har faktiskt inte gjort det på 1 vecka, tänkte försöka med balsam bara men jag stååår inte ut! Hur lång tid ska det behöva ta för håret att vänja sig av med skiten?..*kliar mig i hårbotten;)*

Har köpt 1 julklapp nu..Och kan nu stryka pusta fönstrerna.. iaf på insidan.. för det gjorde Ewy*wwwiii* börjar bli liiite bortskämd nu;)

Trevlig kväll, nu ska jag sova:D


Jaaa det är meningen att det brända sockret ska rinna där;)*tyyyp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0