Rumpan!?

Visste inte att rumpan består av 3 muskler, trodde det bara va 1.. Mycket man lär sig på Skivstångspassen:D.. Ökade vikter idag, känns som att jag fick ut maximalt av träningen, SKÖNT!..Tror ändå bara att min stjärt innehåller 1 muskel, GUUD glömde väl dom andra 2:D

Imorgon ska jag o "permenenta" håret, Bella ska prova en metod som håller i 3 månader, om det nu vill fästa:D, hoppas på att bli SNYGG;).. Har ju RAKT hår nu, o då menar jag RAKT!.. spelar ingen roll om jag sprayar o tuperar håret, efter en timme.. jag då e det RAKT igen..
Mina kära kusiner ska passa Char-Lee imorgon dom e såå snälla som ställer upp.

Fick dagiskorten idag. ÅÅHHHH så gullig och fiiiin Char-lee är.

jag och Sandra kom igår på att vi nu ska ha PEPPARKAKSHUS tävling oxå:D *hehehehehe*

Kommentarer
Postat av: mamma

Som jag sa förut, min rumpa har bara en muskel kan inte hitta dom andra :)

2009-12-12 @ 10:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0