Mr MUffiN!

Blev bjuden på mumsig pasta med fläskfilésås och sallad med böngroddar hos Sandra! Provade kläder medans Char-Lee badade.. och TRO eller ej, jag kom i 1 av hennes klänningar WWWIIIIII!.. Spinko spinko spinko LiNDA!!!.. Övningsgick oxå i höööööga skor, ska skaffa mig en "övningsgår" skylt tills på lördag:D

På vägen hem ringde vi (jag och Char-lee) till lilla mamma som som skickade luren vidare till Kimmen, han berättade att han bakat muffins och ville att vi skulle provsmaka.. så vid postlådorna vände vi och åkte dit.. Dom va gooooda*slick runt munnen*Mr MUFFin!



Har varit på miljöutb idag... guud så trisst!!.. Vaaa så trött, tror nog att Char-lee är inne i sin 18 månaders fas, vaknade inatt o ville ha "nelling"=välling!!.. *gäsp* och sen började jag 07.00 imorse oxå! Men nu är den gjord så det är sköönt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ful jävla bild då :P

2009-12-01 @ 20:48:10
Postat av: Anonym

Gud vilken härlig "kladd"bild!! :D

2009-12-03 @ 20:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0