GrOOse ,MUSINVATION!!

Idag har höfterna fått sig en svängom, danspass idag på Friskis! Det va intressant.. inte svettigt jobbigt men kordinationen va liite svårare.. kände mig som en lyktstolpe:D

Jag har varit med på en koloskpoi, det va groose kan man säga...men måste man så måste man!..skitjobb heheheheheh..

FOnd tApeten är beställd, det blir en Cornelia från Duro.. SKITSNYGG!! Ska hämta den på fredag, ska bli spännande att se hur den blir på väggen.Lik min bloggtapet..

LEDIG IMORGON wwiiii! Skönt, ska hämta en katt från Mamma, lilla Greta ska få mumsa MÖSS!.. Fan så fort det blir - grader kommer dom små jävlarna in!.. har varit barmhärtig i flera år TRO mig, men när dom slutar att vara rädd för mig då är GRÄNSEN nådd!!!!
Jocke kommer att få en och annan allergichock men det är de värt!!...:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0