En SMART present!

Gav Jocke en smartbox, hotell natt i julklapp.. känner mig ganska nöjd eftersom att han ju MÅSTE dela n med mig, LYXIGT!..*ibland är jag så smart att jag blir rädd*
Han blev nöjdare när han fick presenten av min mamma med fina pennor!*hmmm boring*

Täby centrum idag och SUSHI.. en stoor tog både jag och mamma, och JA jag fick i mig hela, det va nästan så att jag åt upp svansarna på räkan*glupsk e mitt 2:a namn*

Char-lee fick chicken nuggets och ris,och sötsur sås SÅKLART!
När Char-lee tog en lunchlur passade jag och mamma på att frossa i fikabröd, mmmm JA jag VEEET jag är liite taskig, men jag sparade iaf en halv bulle åt henne:D

Undrar varför jag ger mig iväg varje år på stora reorna, hittar ju aldrig något ändå...men INDISKA har fått in en del fina grejor nu*bara så att ni vet:D* Köpte inget ändå!

Jag har råkat ha sönder min ena vindrute torkare, och eftersom att mamma va med så va det honsom åkte ut i kylan.. stackarn..*men jag kan bara inte*

En kanonsuperduper GOOOOD dressig/sås som man *jag* blir helt beroende av, här är receptet:
1 chilifrukt (hackas )
1.5 dl vinäger
vitlök/ar efter smak
1.5 dl olja *typ raps*
persilado, efter smak
salt ..

ÄT OCH NJUUUUT! idag hade jag den till julskinka och hemgjort mos, på nyår ska vi äta den till oxfilén*dregglar sönder mungipan bara jag pratar om den*

Ursäkta dom halvätna bilderna, är fööör glupsk.. kommer på att jag ska ta kort när jag smockat i mig halva*fööölåååt*
sushin:DSVULLO FIKAstackars mammamyys på tigern innan efter en heldags shopping


Kommentarer
Postat av: Therese

Stackars mamsen din! Haha.



Köpte servettringar på indiska häromdagen, så fina så! Gillar att dom fått in lite roligare kläder med!

2009-12-29 @ 21:47:02
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Saluki

Tack för alla tips Sis, allt hinns ju inte med över telefon.... Keep up the good work!! Smisk

2009-12-29 @ 22:29:51
Postat av: enda

Det finns bara ett ord för dig... SLUT irutan!!;) sagt med lite love..

Vi ska snacka allvar med din karl efter nyår, då SKA jag tamejfanken göra en gadd på handleden. Förbered han på det du, é det lång väntetid?

2009-12-29 @ 22:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0