Åhh va skönt!

En ledig dag och en timme för mig själv, Char-lee sover och jag sitter framför brasan som nu börjar sprida sin värme, känns som att livet inte kunde va bättre.. Ska hämta lilla Greta idag, hon som ska äta upp alla söta skogsmöss , känns lite jobbigt att behöva ta ihjäl dom små sötnosarna.. men man ska nog inte tänka så mycket!

Ska iväg till Jockes syster idag, jag och Char-lee, Moa kusinen fyller 15år idag! Grattis Moa!

Det blir nog mycket tårta och smask där, jag har fö en "heffa" period , smällde just i mig 5 finncrisp med SMÖÖÖR på..gOTT va det!.. nU hoppas jag att bebis vaknar så vi kan äta lite lunch, blir nog pasta och grönt idag!*smask*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0